pondělí 19. října 2015

Happy B- day!

Ačkoliv narozeninový den je jen jeden, tady v Anglii jsem měla pocit, že ho slavíme celý týden! Všichni se mě pořád ptali, co bych si přála, jak to chci oslavit a nebo jen z ničeho nic poznamenali, že mám za pár dní narozeniny! Jak kdybych to nevěděla :D

V sobotu byla "oslava" v kruhu kamarádském. Báře přijeli kamarádi, takže osazenstvo tvořily převážně Češky a jeden Venezuelan, který nás učil jak tančit Salsu, protože podle něj Salsu umí pořádně jen "latinoamerikáno boys" :D Dort byl naprosto vynikající, díky Baru a Miriam :)

Despite the fact that a birthday is just one day, here in England it felt like I was celebrating the whole week! Everybody kept asking me what I want for my birthday, how I want to celebrate it or they just mentioned that I have it in a few days. Like I wouldn´t know :D

We had just a small party with my friends on Saturday. Bara´s friends were visiting, so we celebrated it amongs Czech people with one exception of Venezuelan boy who taught us to dance Salse, because apparently only latinoamerikáno boys can do it properly :D The cake was amazing, thank you Bara and Miriam :)



Druhý den ráno jsem se probudila a když jsem sešla dolů....

The next day in the morning this was awaiting me in the kitchen...


Všichni mi přáli Happy Birthday, jen tyhle dvě slova. což, přiznejme si, je lepší než přát všechny ty věci jako štěstí, lásku a tak. Je to furt dokola a člověk neví, co má pořád přát :D Objímání, úsměvy a muffin. Safra, nikdy jsem nechápala, co je na narozeninách tak "spešl", člověk prostě stárne a co jako! Ale to jejich nadšení bylo nakažlivé! Hm, tak teda taky nasadím americký úsměv a patrně taky nálepky na brýle, prý to nesmím celý den sundat! No super! Ještě že se nikam do města nechystám! :D

Everybody was wishing me Happy Birthday, just these two words...hugs, smiles and a muffin. I never understood why is a birthday so special...one is just getting older, but their excitement was so infectious! So I put on the american smile and a sign on my glasses which I am forbiden to remove! Yay! I am gad that I am planning to stay all day home :D


Zbytek dne už byl trochu poklidný. Moje rodina není zrovna mistr v nenápadnosti, takže jsem během víkendu zahlédla jak přání pro mě, tak zabalený dárek a nedodělaný dort :D Já ale fakt chtěla být překvapená, takže jsem na zbytek dne zalezla do své věže a sveřepě se tam schovávala. Z části taky proto, že jsem vážně nechtěla pomáhat vařit večeři :D

Když už teda padla věta "We are eating in 5 min", sešla jsem dolů, ale běda mi jít do jídelny. Prý nemám dovoleno, musím čekat, až se všichni nashromáždí. Holky v šatech, HF kravata a já v riflích! To je reprezentace, taky mi mohli říct, jak velká událost ty narozeniny jsou :D

The rest of the day was calm. My family wasn´t even trying to be inconspicuous, so during the day I have seen my card, the wrapped present and a piece of cake :D Because I really wanted to be surprised, I spent whole day locked up in my bedroom. Well, partly because I didn´t want to help preparing the dinner :D

The time has come! I was called for diner and had to wait until everybody is on their places in the dinning room. The girls in dresses, HF with a tie and I was wearing jeans! Well somebody could have mentioned that a birthday dinner is such a big deal! :D


Všude třpytky, balonky, na hlavu oslavenecké čepice, v krbu oheň a do ruky octové brambůrky! Hm, s tím u mě teda moc nepochodí, ale tak nevadí, nebudu je jíst. "Lenka, proč nejíš ty bramburky?" Hm, tak to neprošlo :D

Trolls everywhere, baloons, birthday caps, fire in a fireplace and vinegar chips! Hm, I am not a fan of them...well...who cares, I am not going to eat them...."Lenka, why don´t you eat them?"...Hm, failed :D

Menu: Anglické speciality....
Salt Vinegar crisps
Prawn coctail
Beef cobber, kale
Chocolate-strawberry-colourful cake




Koktejl jsem teda snědla, ale mořské speciality taky nebudou mí kámoši! Nicméně "kráva vařená v Guiness pivu" moc dobrá! HF do mě celý den nalíval různé druhy piva. Začínám ho podezřívat, že se rozhodl mě za ten rok buď přeučit na Anglické pivo nebo aspoň docílit toho, že řeknu, že mi nějaké fakt chutná :D Druhý jeho cíl je udělat ze mě šílence do Rugby, protože polovinu dárků tvořilo něco s rugby mottem :D

Coctail was ok, but sea creatures are not going to be my favourites. Anyway, a cow cooked in Guiness, amazing! HF was refiling my glass with different kinds of beer. I am starting to be suspicious that he is trying to change my mind about English beer or at least make me say that this one was good. His another goal is made me crazy about rugby because half the presents were concerning rugby :D





Narozeniny, které by se takhle prožívaly jsem ještě nikdy neměla, natož aby mi někdo zazpíval "Happy Birthday" ve 4 jazycích- česky, anglicky, francouzsky a španělsky :)

I have never had a birthday which would be so much celebrated or that somebody would sing Happy birthday in four languages-  Czech, English, French and Spanish :)

Asi si opravdu furt stěžuju, že jsem stará :D






Žádné komentáře:

Okomentovat