úterý 27. října 2015

Falling in love,again!

Nedávno jsem četla seznam věcí, kterých se člověk musí vzdát, aby se stal doktorem. (http://www.medicalvideoz.com/10-things-you-have-to-give-up-to-become-a-doctor/)Popravdě, některé věci jsou pořád přitažené za uši. Přiznejme si, zbohatnout medicínou člověk pořád může a neřekla bych, že je to něco jako zlaté prasátko na Vánoce, které nikdo nikdy neviděl. Jen záleží na oboru a na tom, co se člověk rozhodně obětovat.

Ale s bodem "Your desire to change the world" nejde jinak než souhlasit. Neříkám, že úplně zmizí, jen se ji naučíme v rámci pudu sebezáchovy pořádně potlačit. Já se pokaždé nostalgicky usmívám, když mi někdo z mladších ročníků napíše nějakou hezky naivní myšlenku. A hrozně moc jim to závidím! :) 

Před pár dny jsem s malou tvořila projekt - koláž z hodin. Nejdříve jsem si k ní jen sedla a podporovala slovně a na konci to vypadalo tak, že malá si vystřihovala něco z papíru a já jí to celé vymyslela, nalepila, pomalovala a celkově se do toho "zažrala". A neskutečně mě to bavilo! Tohle jsem nedělala léta! Respektive 6 let. Taky jsem si ale docela zavařila, protože teď jsem odsouzená vyrábět všechno já a holky už neudělají čárku bez toho aniž by se prvně nepokusily to se svým "udělej to ty, ty to umíš líp" hodit na mě :D

A tak se pomalu a jistě zase zamilovávám do toho, co jsem kdysi zbožňovala!

I saw this (http://www.medicalvideoz.com/10-things-you-have-to-give-up-to-become-a-doctor/) article about things which man has to give up to become a doctor. Trully, some of them are rubish. But I have to admit, become rich being a Doctor isn´t completly impossible. It depends on the specialty and what you are willing to sacrifice.

I agree with this "Your desire to change the world". I don´t say that it completly disapear, but we are slowly learning how to put it down. Every time when somebody younger still studying writes me some nicely naive thought I just nostalgically smile. And I feel so envy! :)

Me and Sandrine we did some collage from clocks couple a days ago. First I just sat with her and gave her my support by words. But at the end I made it up, I sticked it, I draw it. And I had so much fun doing it! I haven´t done this for ages! Ok, 6 years. But next time whenever girls will have some homework they will always try to force me to do it instead of them, because I know it better, obviously :D

So I am slowly falling in love with things I used to love!






Stejně tak se zamilovávám do našeho městečka! Je tu nádherně! I když prší, i když je mlha, i když je člověku špatně...natož, když jsou teď stromy nádherně vybarvené a podzim je znát na každém lístku :)

I am falling in love with our town as well! It´s beautifull!Although it´s raining, foggy and one doesn´t feel well. Autumn is here with every colourful leaf :)














Žádné komentáře:

Okomentovat