pátek 4. září 2015

Naughty!Naughty!

Protože se spousta lidí ptá, jak že se tu mám a co vlastně dělám, pokusím se to nějak shrnout. Tenhle týden byl hektický, děcka ještě nechodí do školy. Ano, v Anglii se z nějakého, všem nejasného, důvodu začíná letos chodit do školy až 9.9. A tak svoje dny trávím převážně s malou, desetiletou Sandrine, a vyvářením nejprve oběda pro ni a Josephine (12) s Thomasem (14) a pak večeří pro celou rodinu. Večeře jsou vždycky největší událost dne, protože rodiče chodí z práce dost pozdě a tak s dětmi moc nejsou (HM (host mother) v 5 a HF v 7) a v průběhu večeře si navzájem sdělují, co kdo celý den dělal. V praxi to vypadá tak, že HF musí z těch dvou puberťáků každé slovo páčit heverem :D Celá rodina je neskutečně dezorganizovaná, to bude asi ta francouzská půlka, jelikož HM je z Francie :D Děti jsou hrozně dobře vychované, jsou strašně zdvořilé, za všechno děkují, se vším pomůžou, všechno vysvětlí.  Stejně tak rodiče.  Zkrátka a dobře, celá čokoláda, určená na horší časy, která mi byla darována před odjezdem, pořád leží na polici a zatím ji nehodlám otevírat J


Tenhle týden si můžu připsat na účet několik úspěchů. Krom toho, že vše, co jsem zatím navařila, jim chutnalo, je to výhra v Monopolech nad malou Sandrine, cheeky monkey, což ji rozhodně vystihuje. Ona mi zase říká Naughty, naughty! Tak nevím, asi mám novou přezdívku :D Nejvíc mě však těší úspěch dnešní. Dvouhodinové divadlo na námět Emmy od Jane Austenové. Docela jsem se bála, jestli budu rozumět a všechno pochytím, ale krom těch částí, kde kadence jejich slov byla větší než jednoho našeho nejmenovaného docenta B. (zasvěcení pochopí :D), jsem pochytila vždy skoro vše. Bylo to pojato poněkud novodobě, což asi půlka konzervativních Britů nerozdýchala a v pauze nenápadně zmizela :D Ono to taky asi bylo věkovým průměrem osazenstva,který byl tak 60 minimálně :D Well, až na afektovaný výkon jedné z hereček, který jsem zas málem nerozdýchala já, to bylo vcelku fajn, místy i velice vtipné, až na přeslazený konec a proslov typu Láska je všemocná, hory přenáší, kde mi chybělo už jen Milujte se a množte se.

Ženy v rodině

Cheeky monkey

Můj pokoj



Důchoďáky, chci být důchodcem v Anglii :D

Bowling, divná hra ala směsice petanque a bowlingu na trávě na golf
,hraná skupinou důchodců v bílém, volajících na sebe honey and sweety a drandících si to tam s kufry na kolečkách, kde měli uložené svoje koule.
Klasický dům v Leamingtonu.

Žádné komentáře:

Okomentovat